Springtime !

Igår var det då Springtime och min storebror Rasmus bestämde sig också för att vara med. Han startade som nummer 2623 (långt bak) men han kom ändå in på tiden 43:46 som gav honom en 199 plats !
Skit bra gjort !
Jag och Frida stod där vid målet och sen kom bara Rasmus där och vi bara: är det Rasmus ?!

Jaja, min pappa sprang också, men han kom in på 1:01:02 vilket gav honom en 1151 plats  :)
Men han klarade det, så han var också duktig :)

Han som vann (nr.13) sprang på 30:38 vilket är heeeelt sjukt !

Bilder från Springtime.

hahahahaha, så kul...







hahaha, spiderman ! (men det var en tjej..)

hahaha, Rasmus :)

och nu kommer mina favoriter....

hahahaha, de sprang och sjöng: Om vi vinner så köper vi ööl, om vi vinner så köper vi ööl..
men han som var "ängel" hade redan en öl i handen om ni ser det  ;D


Som ni ser så hann jag inte med när Rasmus sprang i mål 

SPIDERMAN ! eller SPIDERWOMAN !

och pappa in i mål.

Efter loppet var dem en aning svettigare...och smalare.... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0