skolan och stallet idag

Heej.
Idag så skulle vi egentligen ha no-prov, men det blev inte av för att våran lärare var sjuk...tror jag i alla fall.
Sen de 2 sista timmarna från 1-3 så hade ungefär halva klassen svenska medans andra halvan var på tingsrätten. Jag var i den halva som var kvar på skolan och 2 timmar svenska utav lärare är INTE ett bra tillfälle att försöka få något gjort, men det var riktigt kul  :D

Sen stallet och då fick jag longera Casse (michaelas ponny) och man kan säga att den hästen har sina ryck då och då  :p  men han var duktig i slutet :)
Sen gick jag lite med Devil och sen ryktade jag och Michaela Devil, sen cyklde vi hem  :)

En ganska normal, men ändå rolig dag  :D


hehe, lite suddig bild från finalen i allsvenskan  :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0