praktik

Ja, som ni vet så har jag prao denna veckan. I måndags var jag på Din veterinär, men där fick jag bara vara 1 dag. Resten utav dagarna har och ska jag vara på Svensgårdsskolan.
Där är jag hos de som går i 4:an och dem är jättesnälla  :)
De är lite som min klass, mycket prat fast här är det också VÄLDIGT mycket svordomar. Men jag tycker om dem i alla fall.
På rasterna kör dem dunkgömme och jag är också med MEN det kunde gå bättre för jag har inte riktigt lärt mig alla namnen än. Så jag säger "lilleman eller lillkillen" till dem istället, om jag inte kan namnet.  :p

Jag trivs i alla fall och det ska bli kul resten utav veckan  :D


Bara någon bild ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0