inflyttningsfesten !

Igår hade då vi inflyttningsfest, fast vi flyttade i novermber  xd
Alla kom vid 7 tiden också typ gick man runt och sa hej till alla.
Sen spelade några "barn" fotboll (jag var med) och jag gjorde f*n ett mål, skillad jag är !
Efter det var det förätt och ja, det var riktigt gott.
Sen gick vi ut och spelade brännboll och man kan säga att jag INTE var så skillad på det  ;p

Sen gick kvällen ganska fort och vid halv 1 tiden satt vi och åt efterrätt, haha !

Många, typ hälften gick hem vid halv 2, så då blev det lite mindre folk.

Sen när klockan var kanske 20 över 2 så sa en att han skulle gå och hämta Kía (den hunden jag passade för det är då deras hund) och jag och Nathalie bara:
Nä, vi kan hämta henne.
Sen gick vi ner till dem kl.02.30 på natten och hämtade hunden.
Typ hälften utav de vuxna hade bara druckit lite för mycket..
Helt knäppt och jag & Nathalie var typ helt trötta, så vi skrattade åt allt, fasten det inte var roligt ;p

Gick och la mig vid 10 i 3, sen skulle jag upp kl.8.00 idag för jag skulle ju tävla km då  xd

Men det var iaf jättekul ! :D

Skriver mer om Km sen, hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0