alla dagens fynd

Hej läsare :)

Som ni vet så åkte jag och mamma till rycketofta, men efter det så stack vi också till hööks.

Här har ni dagens inköp.

Vanligt träningsschabrak (det längs ner köpte jag.)

Tävlingsschabrak, men jag köpte i mörkblått.


Denna luvan till tävlingsschabraket, för det fanns ingen som var till schabraket.

Erikas nya fiiiina rosa borste  :D

nya ridbyxor (tror det var dessa.)

En tröja i denna stilen, fast den jag köpte var ljusblå.

Köpte fler saker, men orkar inte lägga upp bilder på dem.
Ska träffa Amanda och Michaela i stallet kl.18.30, så nu ska jag äta  :)

Vi hörs, ♥

Kommentarer
Postat av: nathalie. svar!

svar: hahah, ja!

vill ha filmerna på oss (a)

2011-05-29 @ 12:11:08
URL: http://mylifenathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0