utvecklingssamtalsdagar ons & tors= ledigt !

Ja, som ni kan läsa så har vi utvecklingssamtalsdagar onsdag & torsdag, så vi blir lediga dem dagarna ! :D
Riktigt skönt och man sitter bara och pratar med sin mentor i en halv timme om hur man ska bli bättre i de olika ämnena. Jag fick första tiden på onsdagen, så det tycker jag är skit bra för då har man dem lediga dagarna framför sig :)

Idag fick vi också tillbaka våra omdömen och man kan säga att jag är rätt så nöjd ! :)
Orkar inte blogga mer nu, puss ♥

sööötnosen :) ♥
(Jag vill ha SOMMAR !)

Kommentarer
Postat av: julia mohn

väää fick du ? :D

2011-03-22 @ 21:22:26
URL: http://juliamohn.blogg.se/
Postat av: svar till julia mohn

7 j+ & resten j :)

vad fick du då ?

2011-03-23 @ 07:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0