Tsunami i Japan.

Hej läsare.
Hemskt det som har hänt i Japan !
Vi männsikor kan inte förstå vilka enorma krafter det är i en tsunami. Visst vi har mätningar på hur starka dem är, men vi kan inte förstå vilka krafter det ändå är i dem "jätte" vågorna.


hemskt ! :(
och kolla denna vågen som jag hittade..

En tsunami i Wave (vet inte var det ligger)
J*vligt stooor ! :(
också kommer jag att tänka på..

Thailand den 26 december 2004 :( ♥
Det är så j*vla hemskt, så att jag kan inte fatta det. Jag är kanska känslig när det gäller detta med tsunamis och jätte stor vågor..

Ni som känner mig vet nog varför ♥

Kommentarer
Postat av: nathalie ;)

svar; hehe, vi säger att vi är samma person ;]<3

2011-03-12 @ 20:07:33
URL: http://nathalieappelgren.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0