träning hemma hos Camilla

Heej läsare !
Idag åkte jag och min mamma till min tränare Camilla, för att träna Devil. När vi skulle dit ville inte Devil gå in i transporten, så det tog ju ett tag att få in henne. Sen när vi åkte dit höll hon på att banka och stampa i transporten, så vi stannade och jag fick gå bak och kolla vad hon höll på med. När jag då kommer in i transporten så ligger nästan Devil ner !
Jag fick hjälpa henne upp och kolla om hon mådde bra och sen skulle vi köra igen. Efter 10 meter börjar hon med samma sak igen och jag får gå bak och kolla henne. Då har hon nästan lagt sig ner igen och jag bara: vad håller hon på med ?!
Sen stod hon ganska bra tills vi kom fram till Camilla och då var Devil så svettig, så det såg ut som om hon redan hade blivit riden.
Träningen för Camilla gick skiiiit braaa !!
Devil var jätteduktig, men hon stannade ändå några gånger..
Sen Camillas hundar var också där och den som var valp i sommras när jag och Amanda var där, var nu JÄTTESTOR !
Sen när vi åkte hem var Devil så trött så hon stod stilla hela vägen hem och rullade sig så fort hon kom in i hagen där hemma.

Så här liten var Fräck när vi var där i sommras..

men nu är han lika stor som sin pappa Check.
Heeeejdåååå ! :) ♥


Kommentarer
Postat av: wilma!

så bra att inte de något fel på henne :)

<3

2011-03-05 @ 18:16:13
Postat av: svar till wilma

ja, fatta hur rädd jag blev när hon nästan låg ner i transporten ! :) <3

2011-03-05 @ 18:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0