Tisdag

Heeej ! :D
Sitter här & pluggar lite, ganska kul faktiskt........... sa jag just det precis ? :o
Nej, men idag i skolan hade vi "likahetsbehandling" hela tiden fram till lunch och det var faktiskt ganska kul.
En övnig var att man fick varsin lapp på sin rygg, men det stod inget på den. Sen skulle man gå runt och skriva något posetivt på allas lappar och sen läsa det som stod på sin lapp sen.
På min stod det typ: snäll, söt, söt, snäll, cool, söt, snäll, rolig, snäll, snäll, cool, söt.....
Sen efter skolan hade jag mentorsansvar (STOR SUCK)
så jag damsugade hela 4:e våningen, men det gick ändå ganska fort.
Idag red jag och Amanda och sen kollade vi på en viss person när han hoppade med en storhäst i hans grupp då.
Haha, det var sjukt kul, haha xd


Jag & Devil när vi red hem till mig :)
(Inte vår bil om någon undrar)
Nu ska jag plugga vidare....
puss, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0