Hej läsare !

Nu sitter jag här i vinterträdgården med spanskaböckerna över allt. Ska ha prov på fredag och jag vill klara det ! :D
Jag är inte skitbra på spanska, men jag är heller inte skitdålig...tror jag ?
Idag skulle vårat bild-projekt vara inlämnat och om det inte är skickat förren 00.00 ikväll så får man underkänt i bild !
Tur att jag skickade redan i torsdags ;p
Jaja, nog om skolan.
Idag red jag Devil i stora ridhusten och hon var JÄTTEDUKTIG !!
Hon gick skitbra med det nya bettet och i form hela tiden. Det ända negativa var att hon hade halva tungan utanför munnen hela tiden, så det såg riktigt roligt ut  :p

Nu ska jag plugga lite till och sen gå ut och hjälpa mamma i trädgården. Vi har ganska stor trädgård så man orkar inte fixa allt själv. Min pappa klippte halva gräsmattan på ungefär 2 timmar !


Jag tror att detta är en bild från allsvenskan ?
Tjooheej ! :D ♥

Kommentarer
Postat av: nathalie (:

SHIT MY GAAAD! HAHAHA, HON SÅG JÄTTE ROLIG UT!xd <3<3

2011-03-07 @ 19:57:35
URL: http://nathalieappelgren.bloggplatsen.se/
Postat av: wilma!

(Y)

2011-03-07 @ 21:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0