8 mars

Hej underbara läsare !
Innan jag börjar skriva om dagen så vill jag bara säga det att det är jättekul att jag får fler och fler komertarer, vilket gillas mycket ! ♥

Min dag då har varit ganska bra, för att vara en tisdag ;p
Mellan 1-3 hade vi svenska/So och vi fick reda på det provet som vi gjorde om antikens grekland och rommartiden. Max poäng var 47p och jag fick 40 ! :D  (Erika GLAD !!)
Det känns skitbra och det känns ännu bättre i och med att det är utvecklingssamtal om 2 veckor. Nu ska jag bara sätta spanska provet också så är allt j*vligt bra ! :D



En bild från gbg, på tiger kontoret där vi bodde. Den jackan jag har på mig där vill jag haaa !!
Men det är modet hösten 2011 också är det JÄTTE dyr !  (suck..)
Tjooheej ! :D ♥

Kommentarer
Postat av: wilma!

söööte bild (y)<3<3

2011-03-08 @ 21:23:10
Postat av: svar till wilma

naaj, du är sötare !! <3<3

2011-03-09 @ 12:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0