4 mars !

Hej läsare !
Idag i skolan hade vi idrott vid halv 12 till halv 1. Vi hade innebandy och vi var 2 lag (9 i varje.)
Sen i laget var vi uppdelade på hälften, så vi var 5 i ena och 4 i ena. Jag var i det laget där vi var 5 också mötte vi dem andra 5 i det andra laget. Första rundan så fick jag inte bollen så mycket, men andra rundan fick jag den lite mer. Sen när vi satt och kollade på "4:na" (dem som bara var 4 i varje lag) när dem möttes, så såg det så j*vla fjolligt ut för tjejerna gjorde typ ingenting, utan dem bara stod där på planen. Då bestämde jag mig för nu j*vlar och ni som känner mig vet att när jag har bestämt, så menar jag det. Så tjedje rundan så var jag nästan lika tuff som killarna, jag puttade till och med in en kille i väggen ;)

Sen efter lektionen, när alla skulle gå och byta om sa min idrottslärare: Är Erika kvar ?
och jag bara: Ja ?
så sa han: Stanna efter lektionen, för jag ska prata med dig.
Jag tänker: va f*n ? vad har jag gjort nu då ?
När alla hade gått så sa min idrottslärae: Det är skit bra att du är så tuff mot killarna och att det bara är att fortsätta så, för då kanske fler tjejer vågar vara tuffare mot killarna.
och jag bara: Okej, så jag har inte gjort något fel?
och han bara: Nej, det är skit bra, men nästa gång behöver du kanske inte putta in dem i väggarna. xd
och jag bara: Haha, okej ;p

Sen hem och rida Devil (nathalie var med idag)m och nu är jag hos min faster som fyller år ! :)


En bild på min extremt söta katt ♥
Heejdåå ! :)


Kommentarer
Postat av: wilma!

ERIIIKA E EN TUUFFING, HAHA :d<33

2011-03-04 @ 21:19:34
Postat av: nathalie (:

det var väl ändå kul med mig i stallet (a)

annars hade du typ stått och pratat med devil! ;d <3

2011-03-05 @ 08:27:34
URL: http://nathalieappelgren.bloggplatsen.se/
Postat av: svar till wilma

haha, ja ! ;D <3<3

2011-03-05 @ 14:33:50
Postat av: svar till nathalie

haha, du fröööös ju inte ! xd <3

2011-03-05 @ 14:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0