14 mars

Hello läsare !
Idag var det skolan (djuuup suuuck) men vi slutade ju tolv, så det var ju bra.
Sen hem och vid halv 3 stack jag till Devil.
Innan jag skulle rida Devil, så stod jag i gången för att rykta henne. Då skulle personalen ta in dem andra privathästarna. Jag stod ju kvar i gången och sen tog det ett tag, så jag gick ut för att se var dem tog vägen.
Då ser jag Pretty komma i full fart mot stallet helt själv. Jag slänger in Devil och mig själv i Devils box och 5 sekunder senare kommer den stora hästen rusandes in och raka vägen in i hennes egna box.
Tänk om jag inte skulle sett att Pretty kom rusandes ?

I alla fall, så gick ridningen bra och jag kom hem vid halv fem kanske ?
Nu sitter jag här på datorn och övar geografi på ett pogram som heter Seterra. Jag har övat på både länder och huvudstäder i Europa och bara länder i Asien.
Men jag fattar inte varför man måste veta att Ljubljana är huvudstaden i Slovenien ?
Men det kanske man får användning för längre fram i tiden :)
Nu ska jag öva vidare :D

Men det ser iaf ut att vara väldigt fint i Ljubljana  :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0