dagen

Hej, idag vid nio tiden var jag hemma hos Camilla. Jag hade inte Devil med mig, för jag skulle hjälpa henne med tävlingen som hon var med på. Jag började att rida en riktigt seg häst direkt när jag kom dit, sen gjorde vi de 2 hästarna som hon skulle tävla idag fina.
Hästarna hette eller kallades Cassie och..... kom inte ihåg den andra hästens namn, så jag kallade den Bosse  :)
De var två unghästar, så hon tävlade "bara" 125 cm med dem och de gick jättebra. Cassie blev nolla och "Bosse" fick 4 fel.

Sen åkte vi tillbaka till Camilla och då kom min mamma och hämtade mig. Det var så sjukt varmt, så jag var skit svettig, fasten jag bara hade gått med hennes hästar. Tänk då på Camilla som red 2 hästar i den varmen..

Det var i alla fall en riktigt rolig dag  :D♥


Bild sen i sommras när jag var där. Ska nog dit i sommar också  :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0