träningen igår

Heeej !
Igår så var det hoppträning och man kan säga att det gick bra till sista hindret.
Hon hoppade nog världshistoriens fulaste språng men sen efter hindret så började hon att typ bocka. Så det sa det bara pang sen var jag på marken, men det värsta var att jag fastna med ena foten i stigbyglen så började Devil att springa och jag bara:
 - trampa mig inte nu för f*n  !
Sen lossna jag bara efter 1-2 meter, men när vi skulle fånga den lilla busen så skulle inte hon komma.
Men vi fångade henne efter ett tag och sen var det upp i sadlen igen och hoppa samma hinder igen och då gick det bra  :)

Annars var hon duktig under träningen, bara lite mycket energi.
hejdå.


awwww, sommaren 2010. Jag, Amanda, Devil och Hamilo i gamla trädgården ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0