falsterbo horse show

Vilken underbar dag !
Att tillbringa en solig dag på falsterbo HS kan inte bli bättre. Jag, Nathlie och mormor har haft riktigt skojj !
Vi, eller jag och nathalie har shoppat men jag fick nästan tvinga nathalie att prova saker, men sen när hon väl hade köpt det var hon skitglad :)

Jag handlade i alla fall ett nytt, limegrönt schabrak (oväntat...), fina lindor i samma färg som schabraket, en jättefin píke från svenska ridsportsförbundet ( det stod något sådant på tröjan i alla fall.) och sist men inte minst köpte jag det fina pannbandet som jag sa att jag skulle köpa :)
Det var verkligen snyggt !
Jag är riktigt nöjd med alla saker jag köpte och efter Falsterbo HS åkte vi 3 och bada, gött ! ;D
(Bilder på sakerna kanske kommer sen.)

Hejdåå ! :D ♥


Kommentarer
Postat av: nathalie :)

haha, tack för du tvingade mig! :D

och dessutom var det jag som hittade pannbandet!

mohahah! :D<3

2011-07-09 @ 23:44:19
URL: http://mylifenathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0