älskar att resa !


Ja, jag är en sådan person som älskar att resa, speciellt på solsemester, men skidsemester är också kul :D

Här är alla länder som jag har varit i, men dem är inte i någon ordning :)

1. Sverige ofc !      7. Mallorca        13. Danmark       
2. Cypern              8. Grekland        14. Norge
3. Thailand x2        9. Italien           15. Sydafrika
4. Österrike x2      10. Tyskland       16. Zimbabwe
5. London            11. Schweiz        17. Dubai
6. Frankrike          12. Polen           18. Egyptien

Jag tror att det var alla länder som jag har varit i :D
Men de länderna som jag verkligen vill åka till, typ som drömresor är...
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Har oc¨kså varit väldigt mycket utomlands, men USA, New York är utan tvekan de bästa ställer jag varit på :-)

2011-01-23 @ 15:11:39
URL: http://jdressyrfjant.blogg.se/
Postat av: svar till jennie

Okej, om jag skulle åka till USA, så skulle jag vilja se hela USA ;)

2011-01-24 @ 13:36:00
URL: http://deevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0