6 januari, min dag !!

Idag är det den 6 januari :D
Det är min födelsedag, så detta är en skit bra dag ! 
Imorse kom min familj in på mitt rum & sjöng för mig och gav mig presenter.
Jag fick en borste (min förra hade gått isönder) också fick jag lite andra saker också fick jag en sak till....

Jag fick en ny dator och ett typ skydd till den !
Jag blev jätteglad :D
Datorn jag fick är en mini PC Eee (den heter så) och den är typ svart och den är sjuuukt snygg ! :D

Imorgon ska jag ha släktkalas och det ska bli kul.
Nu ska jag och min familj spela "Finans" och äta tårta  :D

Bilder.


imorse :)

och min nya dator (skyddsplasten var på, så den ser lite konstig ut på bilden)
MEN DEN ÄR SKIT SNYGG I VERKLIGHETEN !!
jag sitter vid den just nu :)

Tjoooheej :) ♥

Kommentarer
Postat av: sophie

GRATTIS!<3<3

2011-01-06 @ 22:38:56
Postat av: nathalie ;D

fräääsig data! :D



jag orkade inte cykla till dig när jag kom hem.

fast att det inte var så sent, men nööööjj dig med

att jag kommer idag :D<3<3

2011-01-07 @ 10:13:31
URL: http://nathalieappelgren.bloggplatsen.se
Postat av: svar till sophie

tack så mycket :D:D <3<3

2011-01-07 @ 15:07:40
URL: http://deevil.blogg.se/
Postat av: svar till nathalie

tack, om du skulle cyklat till mig igår, så skulle du nog aldrig kommit fram xd

ska bli kul att se dig idag :D <3

2011-01-07 @ 15:09:22
URL: http://deevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0