3 januari

Hej alla läsare !
Idag red jag Devil på morgonen och hon var jättejätte duktig !
Jag kom hem därifrån vid kanske 1 tiden ?
Sen vid 2 tiden kom Frida & Julia hit. Vi hade typ en turnering på wii och sen gick vi ut och badade jacuzzi.
Det var riktigt nice ! :D
Sen stack dem hem för dem skulle ha träning.

Har jag sagt att jag har ett nyårslöfte ?
Jag har sagt att jag inte ska försök svära, men det går väll sådär. Jag säger banan eller vindruvor istället för att svära (y)


En bild på världens finaste sen i sommras ♥

Nu är det bara 3 dagar kvar... ! :D


Kommentarer
Postat av: therese

3 dagar kvar tills? :)

2011-01-03 @ 17:53:21
URL: http://wwhispering.blogg.se/
Postat av: svar till therese

det är 3 dagar kvar tills jag fyller år :D

2011-01-04 @ 14:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0