oturs vecka !

Hej läsare !

Denna veckan har varit en katastrof för mig ! Jag har haft så mycket otur och jag har skadat mig mer än vanligt !
Här är en liten lista över alla saker som har hänt mig denna veckan.

• Tågen har varit inställda eller försenade.
• Trillat ner för trappan= skadade foten.
• Blev nersprungen utav min storebror som väger runt 80 kg muskler= AJ !
• Gick rakt in i en dörr= ont i huvudet.
• Trillade ner från ett träd (skulle bevisa att jag också kunde klättra för min lillebror) men det visade sig att jag inte kunde klättra= ont i knäet :(

Ja, jag längtar bara tills det är vecka 7, för vecka 6 har varit en mardröm !



hejdå ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0