Laserdome !

Tjena !
Idag vid ett tiden hade vi 3-kamp på Laserdome. Det var jag,min familj, JP, Simon och Jesper. I det "röda" laget var det jag, Rasmus, Jesper och min mamma. I det "gröna" laget var det JP, min pappa, Oliver och Simon. I första grenen som var själva laserdome vann mitt lag med 300 poäng, så det var riktigt jämt. Jag var Diablo och jag blev rank 3 ! :D

Sen var det tjurridning och jag höll mig kvar i 28 sekunder ! :D
Sen sumobrottning och det var jag mot JP, hehe..
Jag körde på kraft och JP flög ut ur ringen, jag vann med 3-0 ! ;D
Dem 3 bästa i alla grenarna fick en medalj och jag fick silver/ 2:a ! :D

Bilder.

Rasmus, som fick guld/ kom 1:a :)

JP ! :D

Oliver är på tjuren..

Oliver på väg av tjuren :)

JP har gått upp i vikt !

Jag är redo för fight !
och....

PANG !!

Rasmus och Simon :D

haha, knatte-sumobrottning !

haha, dem kom inte upp ;p
Sen när vi väntade på resultaten så körde vi lite "boxning" eller vad man ska säga  xd
 
Jag och JP ;)
och sen fick vi resultaten och jag min medalj :)


Tjoooheeej ! :D
och imorgon är det GÖTEBORG ! ♥


Kommentarer
Postat av: therese :)

Skulle ni inte till göteborg på söndag? :)

2011-02-25 @ 19:32:59
URL: http://wwhispering.blogg.se/
Postat av: wilma :)

Som Therese, ska ni inte dit på söööndag? (a)<3

2011-02-25 @ 20:55:25
Postat av: svar till therese & wilma :)

jo, men vi åker upp till göteborg imorgon och går på stan. Sen på söndagen går vi på horse showen ;) <3

2011-02-25 @ 21:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0