igår..

Ja, igår på eftermiddagen så stack vi till Fenix kampsports invigning. Min storebror ska börja där och träna MMA och typ BJJ.

Jag vet inte riktigt vad det är, men när vi då "anmälde" honom så sa min mamma:

- Kan hon och också träna MMA och BJJ ?
OCKSÅ PEKADE HON PÅ MIG !!

Och dem bara:

-Jaja, hon ser ut att vara väldigt stark och bla, bla, bla..

Men jag sa till mamma att jag har Devil & skolan som tar väldigt mycket tid och hur ska jag då kunna träna MMA och BJJ också !?

Så vi anmälde inte mig :D
Tänk om jag skulle lära mig att slå folk... ganska kul, men nej tack, jag har redan mycket :)





Heeejdååå :D ♥

Kommentarer
Postat av: wilma :)

haha, jag älskar denna meningen "Tänk om jag skulle lära mig att slå folk... ganska kul, men nej tack, jag har redan mycket :)"

:D:D<3

2011-02-06 @ 16:05:54
Postat av: nathalie! (:

wilma, jag var tvungen att skriva...

hon kan redan slå folk.

Jag har blåmärken på mina armar efter att hon

slått mig på nerverna ibland. xd <3

2011-02-06 @ 18:57:46
Postat av: svar till wilma

haha, men det skulle faktiskt vara ganska kul ;D <33

2011-02-06 @ 19:57:26
Postat av: svar till nathalie

haha, tänk då hur hårt jag skulle kunna slå om jag började där :p <3

men jag slår dig bara lite på nerverna när du sitter och sjunger för dig själv, det är ganska jobbigt att höra på det hela tiden ;) <3

2011-02-06 @ 19:59:41
Postat av: nathalie (:

jag som sjunger så bra.... xd



haha, xd <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0