17 febuari

Hej alla !
Idag var det svenska prov på morgonen -.- och det var på 4 sidor !
Man hade bara lite ont i handen efter 2 sidor och då hade man halva provet kvar !? men jag tror att det gick bra.
Jag har faktiskt kommit på en sak och det är att jag alltid är sist att vara klar med proven...
Antagligen är jag väldigt seg eller så är det alla andra som är riktigt snabba :D

Sen gick dagen fort och här hemma har jag gjort lite engelska och spanska.
Devil fick vila idag, men imorgon ska jag rida och göra henne extra fin till lördagens tävling. Det är första tävlingen 2011, så vi får hoppas att det går bra :)

Tjooheej ! :D

En bild på min söt, feta katt Dumle :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0