16 febuari

Hej läsare !

Glömde säga glad alla ♥- dag i måndags, men jag glömde det helt & igår orkade jag inte blogga.

Just nu är jag i skolan och vi har lunch, sen ska vi ha mentorstid och då ska jag plugga som f*n på svenska-provet som är imorgon ;s
Vi har spanska från 2 till typ 3 sen slutar vi  :D
Hemma ska jag fortsätta att plugga på den dumma svenskan !
Varför måste vi kunna om antikens grekland och romartiden, det var ju för över 2000 år sedan !?

Men nu får man tänka glada tankar, för ikväll är det hoppträning med Camilla :D
Hoppas att Devil är på "älska att hoppa" humör idag ;)

Haha, liten bild från glada minnen :) ♥


Kommentarer
Postat av: Wilma!

Kommer & tittar :D<3

2011-02-16 @ 15:52:48
Postat av: therese :)

kommer också och tittar ;)<3

2011-02-16 @ 16:00:36
URL: http://wwhispering.blogg.se/
Postat av: svar till wilma och therese

såg er :) <33

2011-02-17 @ 12:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0