Tjeckien, prag

Första landet som vi åkte till var Tjeckien. Vi kom fram sent på onsdags kvällen till mina näst kusiner som jag aldrig hade träffat förr. Där skulle i bo de 3 dagarna vi var i Prag och shit vilket hus !
Jag har aldrig varit i ett så fint, stort och snyggt hus som detta. Det var 4 våningar högt, största trädgården någonsin, mina näst kusiner hade egna BADRUM och dem hade en hiss !
Jag bara, eeeh, what ?!
Men hela familjen var jättesnälla och trevliga.
Vi ungdomar spenderade hela onsdagskvällen nere i deras källare där det fanns ett "ungdomsrum". Där spelade vi tv-spel hela kvällen och där var en "spelkontroll" som var som en bil. Man satt liksom i ett säte och hade en ratt framför sig, svårt att förklara. Men en sak som är enkel att fatta är att jag INTE var någon duktigt förare..

Under de dagarna som vi var Prag gick vi mest runt i den enorma staden och tittade på allt. Det var som att varje byggnad i en staden hade sin egna historia. Men det är kul att ha varit där, för det är verkligen en stad som man borde se.

Det var allt om Prag, eller det jag kommer ihåg i alla fall.
och jag glömde nästan att dem hade världens sötaste hund, som hette Eddie ♥

Bilder kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0