Skolan idag

Idag var det skolan igen, men det var faktiskt en ganska rolig dag, vet inte varför men den var bara rolig.
Sista timmen efter lunch hade vi en tipsrunda på svenskan, då man skulle svara på 10 frågor som var från förra terminen, då vi gick i 7:an. Där fanns till och med några frågor från hösten 2010 (känns riktigt långt tillbaka i tiden.)
Vi var 2 & 2 och jag hamnade med den nya killen Pontus. Han hade ju inte gått på vår skolan innan, så det var jag som fick svara på alla frågorna.
- och gissa vilket som var det ända laget som hade alla rätt ?  :D
Om man nu kan kallade ett lag...   :)
                        ...
Nu ska jag och mamma lämna Rasmus någonstans, sen ska vi till väla för min mobil har lagt av totalt !  (igen..."/  )

Hejdå, ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0