Rolig dag

Ikväll red jag Devil seriöst i 35-40 min, sen kom Nathalie & Amanda. Jag och Amanda red båda två samtidigt på Devil barbacka då såklart. Det var hur kul som helst och vi till och med "hoppade" eller ja, galopperade över en bom som var 10 cm hög, men vi säger att det var ett hinder.

Sen testa Amanda att rida lite baklänges medans jag höll i Devil då, men det sluta med att Amanda trilla av... 2 gånger  :p
Sen var det min tur och det gick inte mycket bättre  xd
Så idag har jag trillat av Devil.....3 gånger, ganska många gånger under en och samma dag.

Nathalie filmade med Amandas mobil, så dem filmerna kommer nog upp på facebook  ;D

snöööögg ponny! ♥
(gammal bild.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0