tisdag

Heej läsare !
Idag var jag tvungen att gå upp kl.6, för vi skulle ha tennis på olympiahallen och då hinner man inte om man tar det tåget 07.36. Vi fick ta det tåget 07.12 istället och fy vad jobbigt det var !
Var helt trött resten utav dagen, men jag kunde ändå koncentrerad på lektionerna (y)

Vi börjarde också på ett nytt arbetsområde i no och jag tycker att det verakar var riktigt roligt :)

Red dressyr med Devil idag och sen efter satt jag bara i hennes box och hade det mysigt ♥
Hon höll nästan på att äta upp min tröja, för jag hade morötter i fickan ;)

Här är några bilder till från i söndags.

ehhhhhh....? konstigt språng ?!
 
wieeeeee  :D
hejdå, ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0