tävlingen och resten utav dagen :)

Hej läsare !
Idag på tävlingen gick det jättebra !
Felfria i båda klasserna, så både jag och Devil är nöjda :)

Jag tror att någon har fotat oss, så vi får se om det kommer några bilder :)

Resten utav dagen har jag och mina bröder fått hjälpa till i trädgården och det var JÄTTEJOBBIGT !
Vi skulle köra med någon maskin som tog bort all mossa på gräsmattan och sen ta upp all mossa efter maskinen och slänga det. Allt arbete tog kanske... 5 timmar eller något ? (stor gräsmatta!)

Ska kolla ponnyakuten nu på datorn, hejdå ♥

Bild från idag på mig och bagge ♥

Kommentarer
Postat av: Elly på ödåkra ! <3

Naaw Baggggggge <3

2011-04-22 @ 23:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0