onsdag

TRÅÅÅKIG dag idag i skolan. Det var bara engelskan och spanskan som var roliga och jag som inte ens gillar engelska så super mycket.

Har precis skrivit klart om mitt land på engelska som ska lämnas in på fredag också har jag skrivit lite mer på svenskan. Skönt att det bara är 2 dagar kvar i skolan innan det är påsklov, för jag är riktigt trött på att gå upp kvart över 6 varje dag.

Ikväll är det hoppträning !! :D ♥
Wieee, nu blev allt roligare !

och... vårat hus är fullt av målare.... känns lite konstigt, för vi har ju bara haft snickare här sen november  xd
Nä, ingen humor... xd

hejdå, ♥

Victoria Fallen som ligger i Zimbabwe (det landet som jag hade i engelska)
btw. Har varit där i verkligheten :D (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0