älskar min ponny !

Idag var Devil jätteduktigt på träningen för Towe !! :D ♥
Hon var skit fin & hon gick i form hela tiden, så jag är GLAD & NÖJD ! :D


puss, puss, puss på dig Devil ♥

Skolan idag då var riktig rolig faktiskt. Vi hade vikarie på matten och No också sa han att vi skulle till Procivitas (fin gymnasie skola här i stan) så vi bara okejdå.

Sen när vi var där hade 2 st (kommer ihåg att en hette Oscar) en typ "redovisning" eller vad man ska säga om det "gyllende snittet". De hade jobbat med det de 3 åren dem hade gått på skolan och skulle då redovisa det.
De gjorde en "förklaring" i matte på en tavla och då tänkte jag: Men va bra, för jag är ju ganska bra på matte :)
Men nä, nä, nä jag fattade typ ingenting !
Men inte så konsktigt för det var matte E och min storebror som också går på gymnasium läser matte C, så det är inte så konstigt att vi inte förstod någonting ;)

Det som jag kommer typ ihåg är att stora "Fi" var 1,618 och att lilla "Fi" var 0,618.....tror jag ?

Aja, det var kul iaf :D

Hejdå, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0