träning inför ponny allsvenskan

idag var det träning inför allsvenskan med Camilla och det gick superbra för mig och devil.
jag hade devil, michaela bagheera, amanda rocky och frida blitz. det gick nog bra för alla tror jag, men michaela trilla av för bagheera dummade sig som vanligt.
här kommer lite bilder som jennie har fottat :)


framridning, kolla inte på mig..

framhoppning

framhoppning

fråga mig inte vad jag och devil gör på den bilden..

träningen

träningen

bild bakifron

denna bilden kanske inte är så bra, men det är jag som hoppar

träningen
sen skrittade vi alla ut en runda

jag vet inte vad det är vi tittar och skrattar åt, men det var alla bilder iaf
och jag hade dom nya stövlarna idag !! :D
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0