hästtest

Alla hästälskare, gör testet !

vad har du för färg på dina ridbyxor?
blåa och svart
har du ridskor eller ridstövlar? ridskor, men får ridstövlar denna veckan
vad är din favorithäst för ras? bladning, new forest - ?
vad har du för storlek i din hjälm? 56
använder du chaps? japp
hur högt har du hoppat? 110 cm
hur bra tycker du att ditt stall är från 1-10? 9, det är bara taket som måste måla (privatstallet)
är hästar ditt liv? jadå !!
inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? ohja
har du ridit en häst som är över 160 i mankhöjd? ja
har du ridit en helsvart häst/ponny? japp
har du ridit en fjording? ja
har du ridit en shettis? ja
har du ridit en travare? ja
har du hoppat över 50 cm? jadå xd
rider du dressyr ibland? japp
använder du alltig hjälm när du rider? yes
kan du stallreglerna? jadå
är du i stallet fler än 7 gånger i veckan? är i stallet varje dag i alla fall
har du en speciell favorit häst/ponny? JA !! DEVIL !! ♥
rider du mer än 4 gånger i veckan? japp
bor du nära ett eller flera stall? ja
går du på ridskola? ja
har du ridit ut i skogen på en häst/ponny? yes
brukar du rida i ridhus eller paddock? det skiftar, men jag gillar mest att rida i paddocken
har du haft sommarhäst? nej
har du ridit mer än ett år på ridskola? ja
tycker du om att hoppa? JA !! det är det roligaste som finns
tycker du om att rida dressyr? nja, men ibland är det kul (när det går bra)
har du ridit in en häst/ponny? hehe, nja...
vad är det högsta du har hoppat med ponny? 110 cm
vad är det högsta du har hoppat med häst? vet inte riktigt, kanske 70-80 cm
vilken färg tycker du mest om på hästar? mörkbrun eller svart
hur många hästar/ponnyer har du haft? 2 st
rider du för någon privattränare? japp
hur länge har du ridit? sen jag var 4
vad fick dig att börja rida? min mamma hade hästar när hon var liten och jag hade hennes gammla shettis när jag var liten som hette Prince och jag älskar hästar och att rida
har du tävlat? jadå
vilken gren tycker du mest om? hoppning ♥
vilket ridläger är bäst? Camilla-ridläger och Kvarnbacka
har du en egen häst/ponny? så klart, hon heter devil ♥

devil ♥
puss♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0