fullt upp ?!

ja, som ni ser har jag inte bloggat på ett tag, men jag har verkligen inte hunnit.
i tisdags var det muntligförhör i skolan och det gick bra, tror jag. sen var det dressyr träning för towe vid fem tiden. sen onsdagen var det inte något speciellt i skolan, men sen på kvällen var det hoppträning för camilla och det gick riktigt, riktigt bra !! devil vägrade bara typ 2 ggr, men det var mitt fel, annars gick hon som en klocka. det kanske kommer en liten film från träningen, vet inte säkert.
sen idag torsdag var det lektions ridning och devil tyckte det var roligt och jag så klart.
sen imorgon i skolan är det 2 glosförhör och en "läxa" i no, men jag har gjort klart allt och pluggat på glosorna så det känns okej.
ja, det var typ allt om dom här dagarna
oj jag glömde nästan..
PÅ SÖNDAG ÄR DET DEN ANDRA DELTÄVLINGEN I ALLSVENSKAN I VIARP, SÅ VI FÅR VÄLL HOPPAS ATT DET GÅR LIKA BRA SOM FÖRRA GÅNGEN :D


en liten gullig bild sen i sommras <3
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0