fredag

hej bloggen :)
idag har det varit skolan, helt ok.
sen när jag kom hem stack jag och mamma till det nya ikea på väla och det var skit stort och riktigt coolt. gick där inne LÄNGE och vi fikade på ikea och man såg ut över hela ödåkra, det var jätte fint :)
sen stack vi och köpte morötter till devil och det gick ju så där... xd
sen när vi kom hem gjorde jag typ ingenting, men sen kom pappa och rasmus hem och pappa hade fått sin nya bil idag :D den är svart precis som den förra, men nu är det en mercedes (y)
och när dom klev ut ur bilden sa rasmus:
- erika, kolla vad vi har till dig
och då tog han fram en tretorn kartong och jag förstod direkt att det var mina stövlar som hade kommit och jag blev jätte glad :D
sen åkte jag och mamma en liten runda i den nya bilden sen nu ikväll har jag varit med nathalie, skit kul :)
det var typ dagen
här kommer lite bilder


våran nya bil

mina nya älskade stövlar ♥



puss




Kommentarer
Postat av: nathalie :D

yey ! (y) <3

2010-09-04 @ 10:44:05
URL: http://fuxbaarn.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0