frihets dressyr och resultatet av ponny allsvenskan

nu kommer jag ladda upp några bilder som julia fottade på mig och devil i fredags när vi hade frihetsdressyr.
sen igår var det ju allsvenskan och man kan säga att det inte var våran dag..
på förklassen flög michaela av och jag fick ett stopp (men det var mitt fel)
sen på själva tävlingen sket det sig för oss, men jag tyckte att vi var duktiga iaf.
så vi kommer inte till finalen, men det är bara att ta nya tag ;)
har inga bilder från allsvenskan, men det kommer kanske

här är bilder från frihetsdressyren :D


jag säger till devil att stanna med hjälp av piskan..

devil bugar..

nu går vi lite devil..

nu springer vi devil :D

..

aww, gulliga devil ♥
ja, jag orkar inte ladda upp fler bilder :)
puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0