det är inte sant !!

för det första: mitt internet funkar inte så denna nyheten kommer inte förrens nu.

i tisdags på eftermiddagen typ precis innan svenskan satt vi i klassrummet, men läraren hade inte kommit än.

jag känner att att jag får ett sms och tar upp mobilen från fickan. jag ser att det är från mamma och att det står: håll i dig nu erika för att...

sen ser jag inte mer. jag öppnar smset och där står det:

håll i dig nu erika för att NI HAR GÅTT VIDARE TILL FINALEN I PONNY ALLSVENSKAN !!

jag bara: JAAAAA!! och hela klassen kollar på mig (pinsamt) sen trillar jag av stolen och springer ut från klassrummet.
jag är riktigt glad !!
asså tänk finalen !! det är sjukt kul.
den går nere i vällinge (vid falsterbo)
finalen går nästa vecka på söndagen :D
vi kommer att ha skit kul
som ni kanske ha fattat så är jag SKIT GLAD !! :D:D

puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0