wiee

mitt rum blev klart idag, så jag är riktigt glad :D
jag ska börja flytta upp dit nu i helgen, men jag har inte fått min nya säng än, så jag får sova på den andra ett tag till.
jag tycker att mitt rum blev skit bra och jag är riktigt riktigt nöjd med min fototapet.
just det, det var inte fel tapet för att dem hade beställt fel från början, asså företaget, men sen ringde han som min pappa hade beställt den ifrån och sa att det var fel tapet,  så dem ändrade tapeten men inte kvittot. men huvudsaken är ju att det blev rätt iaf, så det är ju bra ;D


P.S idag började det att snöa, lite för tidigt tycker jag men men..
hejdå♥


Kommentarer
Postat av: sophie

Hej, kan du inte lägga ut bild på ditt nya rum så att vi får se, nyfiken,kram;D<3

2010-11-19 @ 16:39:22
URL: http://sophiecronenberger.blogg.se/
Postat av: svar till sophie

okej, jag ska nog kunna fixa det, så fort jag har hittat kartongen med min kamera i ;) <3

2010-11-25 @ 20:29:59
URL: http://deevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0