nya sadel :D

igår var jag och mamma på hööks med devil, för att vi skulle handla en ny sadel :D
det kändes lite mobbat att stå där ute på parkeringen med en häst, snacka om att jag blev lite snead. vi testa några olika sadlar och det var en som jag och devil tyckte var skit bra, så vi köpte den. hööks hade typ fått in den sadlen för bara typ 1 vecka sedan, så jag var den första som köpte den (y) och man fick ett par stigläder till :)
sen köpte vi ett vintertäcke till devil också, för hennes förra var för litet.

här är sadlen jag köpte :D

jag tror det var denna iaf..

hejdå♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är så sjukt snygg :O

2010-12-02 @ 07:09:40
Postat av: svar till:

tack :)

2010-12-03 @ 14:54:09
URL: http://deevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0