måndag

idag va jag i stallet kl. 8.30 för vi skulle måla hela stallet vitt. det gick skit bra, men jag ska nog inte bli målare. sen nu i eftermiddags vid 16.00 tiden stack jag till devil igen och denna gången hade jag med min katt dumle, för han fick inte vara hemma i huset. först va dumle livrädd för alla hästarna, men sen tyckte han att det va roligt. jag skulle rida devil idag, men kunde inte för hennes ena baksko satt jätte konstigt, så hovslagaren kommer imorgon. jag ryktade devil i nästan 2 timmar istället, för jag hade ändå inget annat att göra och hon blev riktigt fin :D i slutet fick dumle testa att "rida" på devil och han tyckte att det va kul, efter ett tag...
bilder kommer snart ;)

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0