lite om det senaste dagarna

hej, förlåt att jag inte har gjort något inlägg på några dagar, men detta har typ hänt...
igår va jag med nathalie på kvällen och vi typ gjorde en "film" som hette "magic world" och det va hur sjukt som helst och den blev inte så bra, men reklamen vi gjorde va skit rolig xd sen idag har jag o nathalie varit på helsingborgs festivalen och det va ganska roligt. jag vann en nalle på ett sånt spel-hjul och jag åkte en karusell som heter "crazy fly" och alla skrek och höll i sig skit hårt, men jag tyckte att det va skit kul och hade händerna i luften. och nu ikväll har vi gäster, vi brukar typ träffas var tredje månad och det är ganska roligt. vi har typ spelat boll, hoppat stuttsimatta och spelat rugby. att spela rugby var skit kul och jag var ganska bra på det, man ska typ bara springa och försöka ta sig förbi motståndarna, skit kul (y)
sen imorgon, söndag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. rida devil och typ packa tills måndag, för då åker jag och min kompis amanda till våran hopptränare med våra hästar. vi ska vara där i 3 dagar och ta hand om hennes hästar medans hon tränar oss med våra hästar, jag och amanda kommer att ha skit kul :D
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0