tisdag

idag har jag gjort lite av varje. i förmiddags var jag iväg och fixa några saker, sen efter det började jag att städa rummet, men blev inte riktigt klar... sen vid 4 tiden stack jag till devil och idag blev det bara rolig ridnig. först tänkte jag longera henne, men sen kom jag och amanda på att vi skulle rida 2 på devil samtidigt. jag börja rida igång henne medans amanda fixade lite med hamilo, sen kom amanda och vi var skit bra på att rida 2. devil tyckte att det var roligt och vi till och med galopperade, skit kul, men det var riktigt skumpigt att sakta av... sen skritta vi av devil en liten runda med våran kompis Gisela och hennes häst Pretty (hon hade också en kompis med, så dom satt också 2 st) snacka om att alla bilar som körde förbi oss sneade oss riktigt mycket, haha ;D sen städade jag skåpet och jag hittade devils luva som jag inte visste var den var och en helt ny sadelgjord som jag inte visste att jag hade ;) sen cykla jag hem och nu är det snart mat :)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0