söndag

hej bloggen, dagen började med att jag stack hem till natta för vi skulle testa om vi kunde sätta upp ett tält, för vi ska på läger på tisdag. det gick ganska bra, men vi fattade nog inte allt, iaf inte jag. sen kom jag hem och stack till devil. red först dressyr och övade på att rygga och sen hoppade jag en jätte liten mur, så jag bara övade på att hon inte skulle titta. min mamma red också lite. sen vid 15 tiden kom anamda och hennes familj och hämtade mig, för jag skulle hänga med amanda för hon skulle titta på en ny häst. det tog typ en timme att köra dit och vi hittade inte riktigt ,men vi kom fram iaf. ponnyn hette Tom och var sjukt söt. han var 1,46 m i manken och typ svartbrun med en vit bläs, riktigt söt. jag skulle fotta amanda när hon red, men det blev inga bra bilder, för det började pissregna -.-
här kommer några bilder :)

det här är ponnyn Tom

amanda och Tom, dom passar jätte bra ihop
puss♥

Kommentarer
Postat av: sara blixt

vad sööt!

2010-08-23 @ 02:26:58
URL: http://sariisiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0