sommarrodel

hej bloggen, idag har jag o min familj varit typ vid Båstad och åkt rodel och det var skit kul. första gången åkte jag inte så snabbt, men sista åktet körde jag på 1,28,27 min och rekordet är på 1,13 min så det var ganska bra. efter det körde vi hem och tog in hästarna och min storebror Rasmus som inte gillar hästar fick ta in den största hästen. jag red in på devil i grimskaft och vanliga kläder... :p
här kommer lite bilder från dagen :)

på väg dit

jag, det går skit snabbt

på väg upp

den fina miljön på vägen upp

min skor på väg upp

oliver och pappa

sista åket, på väg upp

sista åket, på väg ner

sista åket, på väg ner

kolla tröjan !! :o så snabbt går det
och sen när Rasmus skulle ta in en häst xd

stolt ?
sen nu ikväll ska vi in till stan och äta på resturangen Bonasera, dom har jätte god mat där !! :)

puss♥

Kommentarer
Postat av: sara blixt

Det ser jätte roligt ut!

2010-08-23 @ 02:26:00
URL: http://sariisiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0