skolan börjar...

hej bloggen, idag började skolan igen, inte så roligt men ändå kul att träffa kompisar. vi började halv 10 och typ pratade och dom ropade upp vilken klass man kom i, jag kom i klass 7:1 (y) och hon som vi fick till klassförstondare var riktigt läskig... sen gick vi en rundvandring, så att alla nya vet var allt ligger någon stans, sen var det mat och sen slut. jag och natta skippade maten och åkte hem direkt. några som heter my och emilie som började på ps nu (dom gick på vår förra skola) åkte tåget tillsammans med oss hem. vi slutade 12, så jag och natta stack hem till henne och åt, sen hem till mig. sen vid halv 4 tiden stack vi till devil för jag skulle rida. det gick riktigt bra idag och hon gick fint nästan hela tiden. det var typ allt som har hänt idag
puss♥

Kommentarer
Postat av: sara blixt

hur stor e devil?

2010-08-20 @ 22:38:30
URL: http://sariisiusa.blogg.se/
Postat av: svar till sara

devil är en d-ponny :)

1,45 hög <3

2010-08-21 @ 12:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0