shopping på väla

hejhej bloggen :)
idag har jag och mamma vatt på väla och shoppat, eller jag har shoppat iaf. jag köpte en brun långarmad stickad tröja, 2 linnen, ett vitt och ett mörkblått, ett par röda joggingbyxor, en flaska nagel borttagningsmedel, sen köpte jag typ 3 nagellack och ett nagellack som typ spricker efter ett tag, så det blir mönster (man måste ha ett annat nagellack under) skit coolt, men jag har inte testat det än. sen köpte jag 2 par skor, ett par beiga och ett par rosa. det var typ allt, sen nu ikväll har jag hopptränat för Camilla, det gick sådär, men devil var duktig.
bilder :)

mörkblått linne från ginatricot.

stickad tröja från ginatricot.

röd joggingbyxor från ginatricot.

vitt linne från H&M.

nagel borttagningsmedel från H&M.

vanliga nagellack (skit dålig bild)

mina beiga skor från Vagabond.


och mina rosa skor från Henri LLody.
(har ingen bild på det coola nagellacket, men det får ni leva med. kanske laddar upp en bild på hur resultatet blev sen.)
puss♥

Kommentarer
Postat av: wilma

fina saker :)

2010-08-11 @ 23:21:06
URL: http://ponnyriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0