lägret

hej bloggen, idag kom jag hem från lägret. vi har haft jätte kul, men vädret kunde varit bättre -.- men, men...
på lägret spelade vi fotboll, vi satte upp tält, snacka och hade kul. och typ vid 11 tiden igår kväll skulle vi gå en spökrunda mitt ute i skogen. först vågade jag inte, men sen gick jag den med josse och någon till och det var så sjuuukt läsktigt !! det var kolsvart i skogen och våra lärare skrämde oss skit mycket. dom hoppade fram från buskar och skrek och drog påsar framför fötterna på en och det hängde en jacka i ett träd och bara snurrade, läskigt !!
här kommer lite bilder, för jag hade med min lilla kamera :)

utsikt från vårat tält ( vi sov 5 st i ett 4- manna tält)
det var ganska trångt

mobiler...

vi klarade att sätta upp vårat tält !!

tältet

där fanns hästar där vi bodde, så jag fottade dom ofc


hästar

en jätte,jätte gullig shettis

gullig

två super gulliga föl

vacker häst

så här mörkt var det när vi gick spökrundan i skogen, om inte mörkare

ett träd ?

sen nästa dag kom vi hem vid halv 12 ? sen satt vi och väntade i stadsparken, för att mormor skulle komma och hämta oss

vilka fina kläder man har (det var skit kallt)
sen nu ikväll ska jag hoppträna för Camilla, wiee :D
puss♥




Kommentarer
Postat av: na

ohhdu!

då kommer en bild på dig på min blogg, !

2010-08-25 @ 18:58:00
Postat av: wilma

ni va jätteduktiga idag ! :D:D<3

2010-08-25 @ 21:44:31
URL: http://ponnyriders.blogg.se/
Postat av: svar till na

jag har mycket snyggare bilder på dig än så xd <3

2010-08-26 @ 17:56:46
Postat av: svar till wilma

nej, det gick piss ;s men vi fick ju rida i lilla och det var skit trångt <3

2010-08-26 @ 17:57:50
Postat av: sara blixt

vad söta hästar :)

2010-08-27 @ 00:05:59
URL: http://sariisiusa.blogg.se/
Postat av: svar till sara

visst är dom, men ingen är lika fin som devil (: <3

2010-08-27 @ 23:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0