hemma igen

hej igen bloggen :)
nu har jag kommit hem från lägret jag och amanda var på, vi har haft det skit kul och vi har fått rida hennes hästar och haft träningar för henne med våra hästar. hon hade en hund som hette check och en valp som hette fräck och dom var sjuk söta. jag och amanda fick rida igång några hästar till henne, så hoppade hon dom ( har inga bilder, för vi fottade med amandas kamera då, men dom kommer hoppas jag ) vi fick också hjälpa henne med några ung hästar som skulle ridas in och dom var så söta. en utav dom var helt svart med en stjärna i huvudet och vi döpte den till chelsea eller destiny, vi kunde inte bestämma oss :) men det hände någon konstig sak varje dag typ och det var ganska kul.
dag 1.
första dagen så försvann min ena sko och jag förstod inte var den hade tagit vägen, då visade sig att valpen fräck hade tagit den  , så gulligt <3
dag 2.
när jag och amanda skulle släppa ut två hästar i hagen och när vi hade gjort det kom en häst springandes i full galopp mot oss och den hade sadel, träns och allting på sig, men igen ryttare så jag och amanda bara
- va fan ??
så vi fångade in hästen och våran tränare körde och letade efter ryttare. sen kom dom tillbaka och det visade sig att hästen hade blivit rädd för något och skenat iväg, men ryttaren skada sig inte.
sen trejde dagen hände inget speciellt, jo jag och amanda red ut och det var skit kul, men orkar inte skriva det, men jag har varit sååå nära på att trilla av en gång på lägret, jag var typ 3 cm från att slå huvudet i hindret, men jag höll mig kvar (y) sen stack en storhäst med mig, men det var bara kul ;D

lite bilder från lägret :)

detta är hunden Check

och detta var den jätte gulliga valpen Fräck

Fräck

denna hästen kallades Clippset

denna hette Mathilda

amanda hade lite problem att stänga staketet när vi släppte ut hästarna

gulliga devil <3

och gulliga hamilo <3

och en bild från när jag och amanda var ute och red med våra ponnyer :)
puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0