fredag

hej bloggen
idag var det skola igen, men den var inte så jobbig. var hemma vid 20 i 3 och stack till devil vid 3. jag skulle rida, men det blev inget av det för hon är förskyld, för när amandas veterinär var och bestktade hamilo imorse (kommer till det sen) så tyckte hon att devil såg hängig ut och hon var jätte snorig. så det blev bara skrittning idag, men på något mycket konstigt sätt trillar jag ändå av... red baklänges på devil, så skulle jag sätta mig rätt igen och när jag var halvvägs började devil att gå och jag gjorde magplask i grusen, jaja. jag sa ju att hamilo blev besiktad imorse, det är bara för han är såld nu :'( han åkte idag, men det roliga är att amandas nya häst kom till ridskolan. den heter något jätte lång, men jag säger Tom. han kom ikväll vid halv 10 tiden och jag var i stallet då, för att se när han kom och att kolla så devil mådde bra och det gjorde hon. igentligen skulle jag tävla imorgon, men det blir inget av det eftersom devil är förskyld "/ men jag vill hellre att hon är frisk till ponny allsvenskan, som är snart :D
det var allt :)
puss♥

en fin bild på devil ♥
(jag har ju jätte fina kläder på mig...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0