från tävlingen

igår var jag och tävlade i Svedala och det gick skit dåligt !!
första klassen vägrade vi ut oss på hinder nr.8 för devil var skit rädd för vattengraven bredvid, sen i andra klassen vägrade vi ut oss på det 4:e hindret för det regna riktigt mycket och tävlingen var på gräs, så det blev jätte halt fasten man hade broddar, så man kan säga att det inte var min och devils dag igår
här kommer lite bilder som min kompis jm har fotograferat.
bilder :)

en söt b-ponny

en till gullig ponny

en gullig skäck med röd luva

jag, devil och mina "fina" naglar (det regnade)

första klassen

första klassen

en lite b-ponny

denna ponnyn hette Mad Max och den var sjukt fin och den var till salu

Mad Max

den kom 3:a i c-ponny klassen

denna b-ponnyn var riktigt snabb och den vann b-ponny klassen

och denna riktigt gulliga hundvalpen var där på tävlingen också
det var allt :)
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0